onsdag 23 december 2009

God Jul

GOD JUL






I morgon är det julafton och då hinner jag nog inte skriva.
Det är fullt upp som vanligt i morgon på julafton.
Vi skall till John och Lovisa på jullunch. Dit kommer även Lili, Jennifer och Pär.
Sen 14.30 skall vi hem för då kommer min mamma, hennes sambo och min lillasyster Lina och lillebror André.
Kanske inte låter så stressigt, men det är det vill jag lova!
Inte en lugn stund på hela dagen.
Bättre blir det inte efter julafton heller.
Juldagen är det middag hos Martins farmor Margareta, annandagen skall vi träffa min pappa. Får se om vi tar oss dit eller om dom får komma hit. Har lite bekymmer med bilen:-/
Nej nu skall jag göra klart allt så jag kan få en liten lugn stund i dag i alla fall:-)


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar