fredag 30 oktober 2009

Välling igen och kallelser

I dag testade jag att ge Embla Sempers milda havre välling och det drack hon upp i ett naffs:-)
Hon fick bara 60 ml, vill inte ge för mycket på en gång. Hon blev nöjd och ville gå och lägga sig efter det. Blir till att ev pumpa ur lite i natt på mig s jag inte får mjölkstockning igen. Fick det i början av sommaren och det var inge kul alls. Hade feber och ONT i en dag. Dagen efter var jag feberfri men öm:-(

I dag har jag ringt USA och pratat med dom om mina kallelser. Hade fått tid 30:e november och 1:a december för kapselendoskopi. Den 3o:e skall jag bara svälja en provkapsel för att se så att den går igenom kroppen innan jag tar den riktiga kapseln på tisdagen.
Men jag fick även en kallelse för en gastroskopi den 1:a december kl 8.45.?!
Kl 8.30 är tiden för kapselendoskopin och 15 min senare för gastroskopin.
Men jag kan tydligen göra båda undersökningarna på samma dag. Skönt! Då slipper jag gå och oroa mig flera dagar.
Jag hoppas och hoppas inte dom hittar något. Skulle vara skönt att slippa smärtorna nu efter flera år. Man blir liksom så bunden.
Vill kunna göra allt som jag inte kan göra nu.


Nej nog skriver för tillfället.


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar