tisdag 13 oktober 2009

Blåsigt värre

Idag har det varit rugg väder. Blåst och kallt har det varit*burrr*
Embla och jag tog en promenad på förmiddagen ner till apoteket och hämta ut ett recept och sen vidare till Hemköp för att handla lite som vi glömde i söndags när vi vecko handla.
Det var skönt när man väl kom hem, men fy vad jag behöver införskaffa en ny höst/vinter jacka. Den jag har har jag haft i flera år:-S Så det är dax att köpa en ny:-)
Skall till Valbo köpcentrum den 24 oktober och jul handla. Skall köpa julklappar, vill inte vara ute i sista minuten igen och skall passa på att köpa lite kläder och skor till moa:-)

På eftermidagen fick jag fika främmande. Det var Karin och Hilma. Alltid lika kul att få besök:-)

Nej nu skall jag kika lite på Hell`s kitchen


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar