lördag 31 oktober 2009

Uppsala

I dag har vi varit i Uppsala och shoppat.
Hittade en jacka till mig själv och tofflor. Hittade inga byxor, tröjor eller skor*suck*
Kan bero på att jag inte orkar gå runt och prova klädesplagg efter klädesplagg. Alla affärer har olika stl. tycker jag,
Nej jag får göra som jag brukar, beställa:-) Får hem kläderna och prova om och om igen i lugn och ro.

Embla fick lite kläder, som vanligt. Men nu är det SLUT! Hon har så det räcker och blir över.

Vi köpte nya sängmadrasser. Min gamla har gjort sitt efter 10 år:-)
Får se om vi orkar lägga i dom i sängen i kväll eller om vi gör det imorgon.


Nej nu skall jag underhålla Embla lite innan säng dax.


//Jenny

1 kommentar:

  1. hej igen!
    Asch, det går som upp och ner. Nu har jag börjat landa i en eventuell diagnos och mår något bättre. :)
    Usch.. låter jättejobbigt med magproblem sådär.. hade en period när jag hade konstant diaree i 4 månader. Mindre skoj.
    Visst har jag mail! Du kan maila på ylletrollet@gmail.com
    kram, Ylva

    SvaraRadera