onsdag 7 oktober 2009

Min dag, än så länge..

Idag var jag, Embla och min lillebror André ute och uträttade lite ärenden.
Var först ner till polisstationen och hämtade ut mitt internationella id-kort. (hoppas jag slipper visa det för någon) Blev less på att böka fram passet varje gång jag var tvungen att vissa id.
Och körkortet tar ett tag att skaffa;-)

Sen gick vi till Granngården och köpte en klösbreda till katterna och ett reflex halsband till Lucifer. Så han syns när han är ute på nätterna.
Och sen gick vi in en sväng på Hemköp och handlade lite så Martin slipper när han kommer hem ikväll:-)

Igår duschade Embla med mig för första gången. Tyckte inte alls att det var läskigt att få vatten på huvudet, ansiktet och ögonen:-)
Så det skall vi göra flera gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar