måndag 12 oktober 2009

Hum..

Embla har varit kinkig större delen av dagen.
Tror hon har lite ont i magen, stakarn:-(
Den har inte varit sig själv sen 1-2 veckor tillbaka.
Gav henne katrinplommonpuré idag och skall göra det några dagar framöver för att se om vi kan få ordning på hennes mage igen. Tycker så himla synd om henne när hon har ont:-(

På kvällen fick jag en behövlig timma för mig själv. Då Martin och Embla gick över till John, Lovisa och Saga.
Man behöver en liten stund för sig själv då och då.
Man längtar efter den stunden ibland, men när den väl kommer så längtar man efter sin lilla tjej.

I går så skrattade Embla för första gången, hon har tjutit förr men inte riktigt skrattat.
Det var på secondhand hon skrattade första gången. Hon hade ledsnat på att vara där så Martin lät henne dra i mitt hår och varje gång jag sa AJ så skrattade hon*skratt*
Jag lät henne dra i mitt hår på kvällen och hon skrattade då med:-) Min lilla fis:-)
Kan säga att min hårbotten är väldigt öm just nu, men det var det värt.


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar