söndag 8 april 2012

Orakel mm

Hum vet inte vad jag skall tro om sådant....
Men för det så kan man inte låta bli att fråga saker;)

Denna fråga ställde jag:

Undrar när min bebis kommer att komma, har bf nu i april?
Kommer allt att gå bra kring förlossningen?

Och till svars fick jag:

Runt den 18 ska du vila ut ordentligt, för någon dag därefter kommer bebisen. Förlossningen kommer att gå bra - du är väl förberedd.

Ja det återstår att se, hade hoppats på att oraklet såg att bebis skulle komma nu snart, inte om tio dagar eller mer*suck*

Emblas födelsedag närmar sig med stormsteg och jag ber till Gud att dom får olika födelsedagar*ber, ber*

Idag har jag varit så himla trött. Jag dammsög och torkade golven i morse efter att ha haft 5 jyckar här så var det rätt grusigt, hårigt och en massa tassavtryck i v-rummet på parketen=/
Sen har jag bara latat mig hela långa dagen. Men icke bebisen, han har levt rövare som vanligt

Imorgon hoppas jag på att jag är lite piggare så vi kan hitta på något hela familjen


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar