torsdag 5 april 2012

kom ut, kom ut

Nu är det 19 dagar kvar till bf om inte längre=/
Jag börjar bli rätt så trött på denna väntan, jag är van att kunna planera saker och ting i förväg men detta går ju inte direkt att planera och det tär lite på mig faktiskt=/
Jag vill veta ett "bäst före" datum, alltså när är sista datumet för förlossningen, när är han senast här?
Tänker på dom som har fått ett planerat snitt datum, dom vet när det kommer att ske. Varför kan inte vi andra också få ett datum och sen åka in och föda på just det datumet??!!
Märks det att jag har sovit otroligt dåligt?!
Blev väckt av att någon "gullig" granne började knacka i väggen ett antal gånger vid 02 tiden i natt. Allt var tyst och fridfullt ändå så knackar någon. Varför gör man så?! *grrr*
Sen vilade jag på dagen, men då började ett"gullig" grannpar att bråka vägg i vägg och hur lätt är det då att sova en stund med skåpluckor som smälls igen mm.

Mitt humör är absolut inte på topp idag och inte mitt tålamod heller=/
Skall nog gå och knoppa snart så kanske jag får en bättre dag i morgon??

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar