torsdag 19 april 2012

Gnäll, gnäll och åter gnäll

Nu är jag less. Nu vill jag att bebis skall titta ut. Det är bara 5 dagar kvar till bf men jag kan gå över tiden, ber till gud att det inte kommer att ske. Men man vet aldrig.
Var till bm i måndags och allt såg bra ut, som vanligt. Jag fick en ny tid den 7 MAJ!!!!!!! =(
Hoppas vi får ett april barn, men det kan lika gärna bli ett maj barn.
Har haft lite förvärkar som kan hålla i i ca 2 h och sen släpper dom.
Och varje gång man får dom så håller man andan och hoppas på att det är dags, men lika fort går dom över.
Varför luras kroppen så här ? :/

Har sagt hela tiden att han får komma när han vill förutom på söndag( 22/4) för då fyller ju Embla 3 år, men nu känns det som om det kvittar.
- Kom bara ut min älskade bebis, storasyster, mamma och pappa längtar efter att få träffa dig.


Nej nu skall jag fortsätta längta och gnälla lite till, och det kommer jag att göra tills bebis är här;)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar