tisdag 14 juni 2011

Lugg



Jahapp då blev Embla med lugg hon med=)
Har dragit mig för det eftersom jag har velat att hon skall ha jämnlångt hår. Men nu gav jag upp. Det är sommar det är varmt och klibbigt och då kan det inte vara så kul att ha en lugg som klistrar sig fast i pannan. Lite kort blev den men den växer ut snabbt igen=)






Mammas lilla sessa=)



Jag har letat och letat efter en solhatt till lilla tösen men har inte hittat någon som jag gillat. Men häromdagen var jag ut på villervallas hemsida och hittade denna=)
Beställde den i helgen och den dök upp idag, det kallar jag snabbt!

Emblas nya solhatt.


Nu är även "soff hörnan" klar. Ny soffa, nytt bord och nu äntligen en matta också=)
Det jag vill byta ut nu är en annan lampa i taket, ny tv bänk och en större tavla bakom soffan=)
Men det kommer det kommer;-)

Får se om svärmor kommer i helgen och hämtar den gamla soffan. Vill kunna sitta ute på balkongen igen och mysa=)


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar