tisdag 21 juni 2011

Plugg

Idag har jag tagit tag i pluggandet till körkortet. Hela 2h blev det=/ Jag har ingen självdisciplin alls:/
Men men jag har 10h till på mig denna vecka att studera. Jobbar inte förens midsommarafton så jag har lillskruttan på dagis 5h tis tom tors.

På torsdag åker mina älsklingar bort och lämnar mig ensam*buhu*
Nej du jag vill att dom åker iväg till sambons mor och syster mfl. Jag skall ju ändå jobba hela helgen. Tråkigt för dom att bara sitta hemma och glo. Skall faktiskt bli lite skönt att få vara ensam några timmar om dagen=)

Igår var vi ut till stugan och skrubbade det sista på golvet och klöpp gräset.
Nästa gång skall vi lägga på mattorna och njuta inne. Måste nog klippa gräset igen:/

På månad börjar min sambos semester. 4 veckor tillsammans=)
Eller nja, jag måste jobba lite också=)

Nu skall jag hämta lillskruttan.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar