tisdag 7 december 2010

Teckning

Idag är det första gången på över 1 vecka som Embla gick på dagis. Det känns kan jag tala om. Jag har nog inte samma energi som barnen har vad gäller att leka:-/
Hon grinade lite när jag gick men det gick fort över. Hon har å många barn som vill leka med henne att hon glömmer bort mig*hehe*

När jag kom för att hämta henne så hade hon fått en teckning av ett barn. Personalen sa att barnen brukar göra teckningar till dom som dom tycker om:-)
Man får höra det varje dag av dom andra barnen:
- Nu kommer Embla!
- Embla är så gullig. Mm mm
Roligt att veta att Embla är omtyckt*ler*.

Medans hon var på dagis så tvättade jag och fixade och donade här hemma. Någon måste göra det med.

Just nu har jag en grinig dotter bredvid mig som nog är trött efter att hon vaknade kl 4,45 i morse och vägrade somna om förens vid 5,30:-(

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar