torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedagen

I morgon är det julafton vilket innebär en hel del mysa. Jag älskar julen. Kan bero på att jag älskar att bli bortskämd med presenter:-) Hellre många billiga än få dyra ;-) Blir nog aldrig för gammal för presenter*hehe*

I dag har vi inte hunnit med mer än att vara ute i snön så Embla har fått åkt pulka. Hon är lite lat hon;-) Hon går gärna inte utan vill sitta i pulkan eller bli buren.

Innan dagen är slut så måste vi åka och hämta ett paket som ligger och väntar på Bohlins, sen måste vi åka till Pär och låna en borr och handla lite mat. sen så skall det förberedas inför i morgon.

Julluch hos Pär, sen hem och äta middag.
Inte lika stressigt som det brukar vara. På ett sätt är det skönt och på ett sett inte. Kommer att vara första julen på 26 år som jag inte kommer att fira julafton med min mor och småsyskon:-( Det känns lite konstigt men samtidigt så har jag en egen liten familj som jag vill skapa egna traditioner med.

Kanske hinner skriva en rad i morgon, om inte GOD JUL på er som läser:-)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar