fredag 3 december 2010

Sova

På senare tid har jag haft jätte svårt att sova på nätterna och jag vaknar flera gånger varje natt.
Så jobbigt att inte få sova en hel natt:-(
Men tack vare katterna så är det näst intill omöjligt*suck*
Och min kropp har ställt in sig på att vakna vissa tider för att släppa ut/in katterna. Jag är en vane människa så det heter duga.
Inge kul alls. Spelar ingen roll om vi sover borta och inte har djuren med oss. Jag vaknar i alla fall på vissa klockslag:-S

I dag har jag och lillsessan varit ute och lekt i snön två gånger:-)
Hon är lite skojig hon. Så fort hon får snö på vanten så visar hon mig och säger uch:-/ Hoppas bara att det inte är min fläck mani som har smittat henne:-/

Nej nu måste jag gå och sova om jag skall orka upp kl 7 och göra mig klar till kl 9. Vill komma iväg i tid.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar