onsdag 3 november 2010

Stora tjejen♥ och besvikelse

Det går så bra för min lilla prinsessa att sova i sin "vuxen"säng:-)
Hon somnar jätte bra på kvällen, kan ibland få följa med henne någon gång tillbaka till sängen efter att hon har gått upp. Men sen sover hon:-)
I alla fall ett tag innan hon kommer in tassandes till oss;-)
I natt kom hon vi 3 tiden och klättrade upp i våran säng Men efter hon har bökat runt ett tag så följer jag med henne tillbaka till hennes säng och lägger henne igen.
Varken jag eller Martin sover särskilt bra när hon ligger i våran säng, hon tar lite plats om man säger så;-)

Var ner på rean på Busfrön & minimajs och tänkte fynda. Det var fyll en kasse för 100:-.
Men oj så besviken jag var när jag kom dit 5 min efter dom hade öppnat:-(
Fanns typ inget i Emblas stl. Utan bara för typ 4-5 år och äldre.
Hittade en tröja och en klänning men jag köpte det inte kändes lite snopet faktiskt att inte komma hem med en påse kläder:-S Men men jag fick lite motion och frisk luft;-) Plus att jag sparde 100kr ;-)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar