lördag 6 november 2010

Shoppat klart

Nu har vi varit i Uppsala och handlat.
Hittade allt, nästan allt vi skulle ha.
Embla fick allt vi skulle ha åt henne. Jag hittade inget förutom lite smink och sminkborstar.
Vi får försöka hitta barnvakt så jag och älskling kan gå i lugn och ro då våran prinsessa blir allt mer otålig att sitta i vagnen hela tiden. Hon vill hellre gå och pilla på ALLT.
Men som skönt är så är vi klara med julklappar. Eller ja vi har lite kvar åt prinsessan, och en person till sen så!


I morgon åker förhoppningsvis till torpet och krattar lite löv. Eken bör nog ha fällt klart nu, hoppas jag. sen blir det en tripp till far min och tar en kopp kaffe.
Ha det gött!
//Jenny

1 kommentar:

  1. är mer än gärna barnvakt till er söta tös :) då får hon leka med mina sötisar med ;)

    SvaraRadera