måndag 1 november 2010

Stolt mor♥

För ett tag sedan tog vi bort ena spjäl sidan på Emblas spjälsäng. Det var helt omöjligt att få henne att ligga kvar i sängen plus att hon gallskrek, så vi fick vända den sidan mot väggen så hon kunde sova:-S
Sen dess har vi testat att vända sängen lite då och då, men det vara samma visa varje gång.
Men i lördags var Emblas farmor här och hälsade på och då somnade Embla i hennes famn. Då passade vi på att vända sängen och la Embla i sängen. Det gick jätte bra. Efter hon sovit 1,5 h så kom hon ut tassande. Till natten vände vi tillbaka sängen.
Men går vände vi åter sängen och då sov hon i den utan problem på eftermiddagen och på natten. Hon kom upp 1 gång i går kväll, men jag följde med henne tillbaka till sängen och hon somnade.
Hon kom in tassandes till oss kl 05,15 i morse, men jag var då inte redo att gå upp den tiden så jag vände hennes sängen och la henne igen och hon sov 07,30.
Jag är såååå tolt över min lilla tös

Hon har dessutom börjat få två hörntänder i nedre käken. Så snart har hon 14 tänder


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar