måndag 27 september 2010

Inskolning

Idag var det Emblas första inskolningsdag.
Gick jätte bra. Hon var lite blyg för fröken, men det släppte strax när vi skulle gå hem.
Det kommer nog att gå jätte bra med inskolningen, hoppas jag.
Vet inte om jag klarar av att lämna mitt älskade barn om hon grinar och ropar på mig när jag går:-/
Men det kanske aldrig händer om jag har tur.

På eftermiddagen kom Fanny med sina två barn. Hon bjöd på kalas gott fika bröd som hon hade bakat.
Barnen var på lite dåligt humör alla tre:-/ Ingen visst nog egentligen vad dom ville. Men men så är barn. Bara att räkna till 10 eller 1000 och lugna ner sig;-)

Nu sover Embla sött som vanligt vid denna tid, Martin spelar och jag sitter här och kikar på tradera auktioner och letar fynd;-) Embla behöver ha mera kläder i stl 80 och 86.

Igår fyndade vi lite på ÖFs second hand. Blev totalt 16 plagg, nästan allt i stl 86.
Längtar redan tills nästa second hand. Hört att dom har en i Alunda med, men vet inte när och vart. Skall nog ta reda på det.


//Jenny

1 kommentar: