måndag 4 oktober 2010

Förkylning

Idag fick vi vackert stanna hemma från dagis.
Både jag och Embla var inte på topp alls idag.
Embla började bli snorig i lördags. Men verkade vara pigg så vi åkte in till Uppsala som planerat.
Hittad lite av det vi skulle. Prövade overaller på Embla men köpte ingen. Men nu är den beställd:-)
Jag hittade bara ett par byxor till mig själv. Så jag fick ta och beställa lite kläder och skor från nätet som jag kan ha på mig på lördag:-) Hoppas bara att något av de passar:-S
Skall bli kul att få testa på något man aldrig har gjort, men som man har "fantiserat" om att få göra;-)
Vad det är avslöjar jag senare;-)
Jag klöpp mig också i lördags. Det var dags för det. Klöpp av 1,5dm. Det är en bit det*hih*

Nej nu skall jag kurera mig lite till så Embla kan gå till dagis i morgon och förhoppningsvis sova en stund där.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar