måndag 7 januari 2013

Nytt år nya tag

Detta år hoppas jag verkligen att vi hittar ett hus att flytta in i. Är så jädrans less på att bo i lägenhet och alla dessa grannar. Vill ha lugn och ro ja!
Min vikt skall ner innan badsäsong så jag slipper stå i vassen i år igen;)
Det är nog bara det jag vill SKALL hända i år. Resten kan jag inte rå för;)

I lördags var vi på Annas 30-års kalas. Hon bjöd på god mat och en massa gott och dricka! Det var så roligt att träffa alla "gamla" vänner och bekanta igen( händer allt för sällan tyvär). Hade tur som hade svärmor som barnvakt. Tack! Det var så skönt att få vara Jenny och Martin.
Jag hade "turen" som slapp köra. Blev lite rund om fötterna men vad gör väll det?! ;) Mådde dock inte allt för bra dagen efter:/ Var lite trött och illamående, men det har väll ingen dött av;)


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar