onsdag 16 januari 2013

Jahapp

Igår fick vi besök av magsjukan igen=( Vincent hade spytt i sängen under natten och fortsatte att kaskad spy hela dagen så fort han fick något i magen =(
Embla började att spy på kvällen efter det, men det var lindrigt så hon åt frukost i morse och sen var hon som vanligt. Martin måde prima hela dagen. Jag hade nog ett och annat hjärnspöke som gjorde mig illamående, men kräktes aldrig. Nu mår jag som vanligt igen efter att barnen har slutat spy =)


Fick även ett dåligt besked idag. Min medryttarhäst är ute till försäljning :( När jag äntligen kommit igång med ridiningen igen och hade turen att hitta denna lilla islänning så varade det bara i några månader :(
Men men jag söker vidare igen efter en ny medryttar häst.
Annars så får jag börja på ridskolan, som Martin föreslog. Men jag är ingen människa som vill rida i ett ridhus eller i en paddock. Jag vill ut i skogen och galoppera på öppna ängar ;)


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar