måndag 28 januari 2013

Ändrade helg planer

I helgen som var skulle vi åkt upp till dalarna och hälsat på, men eftersom jag fick en dum förkylning med ont i kropp och hals så fick vi vackert stanna hemma=/

I fredagskväll fick jag bege mig till Älvkarleby( med en del alvedon i systemet) med min bror för att sälja vagnen( nitron). Efter mycket om om män så hittade vi på varandra. Inte lätt när jag är skit dålig på att beskriva vägen och dessutom beskriva den för en 08 ;) som aldrig varit ute på "vichan" *hehe*
Men men nu är den såld och den nya skall komma v6. Alltså nästa vecken*iiiii* Jag längtar!

I söndags fick Embla och Vincent gå på Sagas 5-års kalas. Mycket skoj. Det var maskerad kalas så Embla var utklädd till prinsessa, som alla andra tjejer i stort sett;) Vincent fick vara en tuffing;)

Nu är det måndag och det innebär en ny vecka och Martins jourvecka. Hoppas det blir en lugn en så han slipper jobba 24h om dygnet.

//Jenny 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar