onsdag 14 november 2012

Vinkar, jouren mm

Igår började Vincent att vinka=)
Han och Embla satt och vinkade till varandra vid matbordet, så söt ;)

Martin har börjat med jouren på jobbet. Kom lite huxflux:/ Han ringde i måndags strax efter 4 och sa att han skulle bli sen hem för han var tvungen att fixa lite i jourbilen för han skulle ha jouren denna vecka!
Jahapp, vilken framförhållning dom har*not*!
Han har haft ca 2 "larm" om dagen och det är tydligen ovanligt. Ett var i natt kl 01,30 en droppande kran! Ibland blir man full i skratt när man hör vad dom har fått åka ut på som är så viktigt (!) att dom ringer jouren. Ibland tror man att folk inte är riktigt kloka! Som igår, men det utvecklades till lite mer akut, dock inte den droppande kranen för den var bara att dra åt*hehe*

Idag har jag varit hurtig trotts lite för lite sömn.
Vincent bestämde att vi skulle gå upp tio över sju i dag, kändes sådär måste jag säga. Men sagt och gjort åt vi frukost och klädde på oss och hade gått om tid tills det var dags att gå till dagiset. Så jag tog ongarna och åkte och handlade så jag skulle slippa det efter dagislämnandet. Gick smärtfritt och smidigt. Sen hem och fixa allt som måste göras med bankflytten medan Vincent sov. När han hade ätit sin luncg gick vi ut på en 35 minuter lång promenad i det gråa vädret. Skönt, 3:e dagen jag tar en 30 min promenad. Skall försöka görat varje dag( undantag om det ösregnar!)!

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar