fredag 23 november 2012

Ingen ro ...

I dag har vi varit till labb igen så Embla kunde lämna ett tredje blodprov. Hoppas på svar tidigt i nästa vecka så man vet vad som kommer att hända härnäst.
Inge vidare att leva i ovisshet så här länge, 3 månader!
 
Denna helg är fullspikad fast man inte känner sig på topp. Kroppen går liksom lite på reserven nu skulle man kunna säga;/

Imorgon är det saker som skall säljas, present inköp och kalas hos söta Tyr som hunnit bli ETT år! Sjukt vad fort tiden går.
Sen söndag har jag ett besök inbokat, hoppas att det går bra=) Sen blir det en tripp till far min.

Känns som om man skall göra saker hela tiden, men när man skriver ner det så här så känns det inte som det;)
Men men som den kontroll freak jag är så har jag planerat in i minsta detalj;)

Nu måste jag sova om jag skall orka upp för att följa schemat;)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar