tisdag 20 november 2012

Nu går det undan!

Vincent har nu fått sin andra tand. Bara två dagar efter ett vi upptäckt tand nr 1 så kom tand nr 2 också=)
Och i torsdags den 15/11 -12 ammade jag Vincent för sista gången. Sorgligt men samtidigt skönt! Sorgligt eftersom man saknar den där närheten, det är mysigt att amma, men samtidigt så är det skönt att bli " egen" igen. Jag kan vara hemifrån i 24h om jag nu skulle vilja det utan att behöva oroa mig om Vincent får i sig ordentligt med mat eller ej.

Embla skall ta ett nytt blodprov nu på fredag. Vi hoppas att värdet är bra och att hon slipper medicin.

Igår var vi och fikade hos en mycket god vän till mig sen unga år;) Det är så kul att sitta och snacka en stund över en kopp kaffe. Att få komma hemifrån och bara "vara".
Efter det så kom lillebror över på en fika. Så trevligt att se honom=) Mycket fick blev det men bara kaffe för min del så jag har strypt allt intag av socker, kakor, godis mm mm. Så nu är det kaffe med mjölk utan socker för min del:/ Inte så gott men man vänjer sig nog;)


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar