torsdag 20 september 2012

Förkylning på hög nivå

Nu har jag och Martin varit förkylda i snart 1,5 vecka. Och det är då inte kul=/ Martin fick lov att vara hemma idag från jobbet och jag önskar också att jag får "vara" hemma och sjuk;/ Men men det går inte när man har barn som skall till och från dagis, en liten som vill underhållas och matas och bytas en och annan blöja på.
Jag hoppas min natt blir "smärtfri", har åkt på rethosta och hittade ingen nipaxon i affärerna=/ Får införskaffa det  imorgon så jag överlever, inge kul att nästan hosta upp lungorna=/

Eftersom Martin ändå var sjuk i dag så fick han fixa och dona med datorn. Så nu är den ny installerad och snabb som vinden;) Nu är det bara ett nytt batteri så håller den ett tag till*hehe*

//Jenny




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar