torsdag 13 september 2012

En aldeles vanlig dag

Idag hade jag en tid hos den kära tandl. men fick avboka i morse då jag blev förkyld med ont i halsen så jag knappt kunde gapa=/
Tur i oturen då jag verkligen HATAR att gå dit och fixa och dona i käften. Men jag fick en ny tid. om TVÅ! månader. Shit säger jag bara. Snacka om lång vänte tid. Men men det gör inte mig så mycket hoppas bara att tanden håller, eller jo det gör den vill bara snygga till den lite;)

Hur kan det komma sig att när jag är trött, är förkyld eller har ett dåligt humör att barnen är pigga, energiska och extra griniga?!
Denna dag har varit lååång. Varje gång Vincent har somnat och jag lagt ner honom i sängen/vagnen så har han vaknat. Jag fick ha honom i famnen och sova i soffan, sittandes så jag skulle orka med em. Ingen hit men men det gick=)

På kvällen fick jag lite energi och badade båda barnen, det är inte gjort i en handvändning men nu är det gjort;)


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar