måndag 16 juli 2012

Regn regn och dalarna

I fredags begav vi oss till dalarna och till min kära svärmor mfl.
Var osäkert om vi skulle åka eller ej då Martin legat sjuk några dagar innan, men han kände sig bättre på fredagen så vi åkte upp.
Väl uppe så regnade det, precis som hemma=( Hela helgen regnade bort i stort sett så vi åkte runt lite. Vi åkte till Sågmyra på lördagen och gick på olika outlet butiker så som Lager 157, Bubbleroom, Scorett mm.
Hittade lite kläder till barnen för en billig peng. Men inget till mig=/
På söndagen åkte vi till Borlänge och gick på Kupolen. Som vanligt hittade jag inget till mig själv, orkade inte engagera mig så mycket heller för den delen eftersom jag började bli förkyld med ont i halsen och kroppen.
Väl hemma igen så förberedde vi middagen som vi åt hemma hos Jennifer och Alex. Trevligt och gott=)
Nu är vi hemma igen, väskor är uppackade, kläder är tvättade. Och snart är det dags att packa igen!
På onsdag drar vi till Kolmården och bor på vildmarks hotellet tills på torsdag. Embla ser verkligen framemot det=) Hoppas dock på att vädret är med oss. Inget regn vill vi ha!

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar