tisdag 24 juli 2012

Liten blir stor

Idag var det dags för Vincents första vaccination.
Han klarade det galant. Skrek till lite och sen var det över. Han har bara  varit något tröttare än vanligt idag men inge annan biverkning.
Passade även på att väga och mäta.
Han växer som han skall. 6470gram tung och  59,5 cm lång=)
I kväll skall jag testa och ge lilleman lite ersättning till natten och se om jag får sova längre än 2 h i sträck. Efter tre månader med ca 2 timmars sömn i streck så är man inte riktigt en människa. Ingen mår bra av det här hemma skulle jag vilja påstå;) Alla drabbas:/
Jag är glad att jag får ligga kvar i sängen på mornarna en stund efter att alla andra klivit upp, det behövs!

Har börjat sälja barnens urvuxna kläder och andra saker som vi inte behöver längre. Eftersom vi är så nöjda med  2 barn så känns det så dumt att samla på sig deras försmå kläder, har hur mycket som helst efter Embla att förrådet nästan svämmar över=/ Så varför inte försöka tjäna en hacka på`t? =)
Men oj vilket jobb det är att sitt och syna kläderna och skriva annonser, men men det måste göras. så det skall jag fortsätta med nu.

//Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar