tisdag 16 februari 2010

Söndag och måndag

I söndags på alla hjärtans dag tog vi en tur till torpet. Det var lite snö som skulle skottas. Har inte varit dit på hela vintern.Så hör såg det ut när vi kom, helt orört.



Martin gav sig på att skotta av taket.

Och jag skottade en gång från vägen till trappen. Var tvungen att skotta den rätt så bred så barnvagnen fick plats.*Pust*




Igår(måndag) var jag in till sjukhuset igen får att göra en skiktröntken. Fick dricka kontrastmedel, fick dock inte i mig allt:-( Mådde så illa att jag inte fick i mig den tredje och sista flaskan.
Men dom röntgade i alla fall och jag hoppas dom fick bra bilder för jag har ingen lust att drick kontrastmedlet igen:-(
Passade på att springa in på Ikea när vi ändå var i stan och köpte en lära gå vagn till Embla.
Men hon kan inte gå med den än, men åka i den är nog lika kul;-)
Sötnosen.

Var även in på Gränby och klöpp mig. Det var dags att förnya sig lite tyckte jag hade ledsnat på mitt långa raka hår.
Så nu har jag något som kan kallas för en frisyr*ler*


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar