söndag 21 februari 2010

bara 100g

Sen i går har jag bara gått ner 100g:-( Dagen innan dess stod jag still*suck*
Trots att jag cyklade 9 km i går och gjorde av med ca 230cal.
Hoppas vågen visar mindre i morgon.
Jag har gått ner 6,1kg på 3 veckor och 1 dag.
Rätt så bra men jag vill gå ner mer och fortare har 8 kilo till att gå ner innan slutet av maj.
Det är alltså ca 0,5 kg i veckan som jag måste gå ner för att klara mitt mål. Och det tror jag inte skall vara några problem, men det återstår att se.




//Jenny

3 kommentarer:

  1. Jag tycker inte du ska väga dig varje dag. :) Det går så mycket upp och ner beroende på hur mycket man druckit osv. Bästa är att väga sig en gång i veckan, på samma tid. Helst på morgonen efter morgontoa, före frukost.
    Sen KAN det ju också vara så att du bygger lite muskler nu, och de väger mer än fett. ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har vägt mig varje dag och jag har bara gått upp 100g en dag. Sen har jag antingen stått still eller gått ner.
    Muskler kan jag nog ha byggt lite;-)
    Hur går det för dig?

    SvaraRadera
  3. Jorå. Ner 1.6kg, tar det den lugna takten. ;) Den här veckan stod det still, men å andra sidan har jag rört mig massvis jag också. Har haft träningsvärk en vecka..
    +100g nu är nog som du säger den veckan. :) Kroppen samlar ju på sig massa vatten då.

    SvaraRadera