måndag 8 februari 2010

Nått delmålet

Har i dag nått mitt delmål i viktkampen:-)
Vågen står på det som den gjorde innan jag blev med Embla:-)*jublar* Har alltså gått ner 4,6kg på 12 dagar!
Nu är det bara 10 kg kvar och lite till om jag får som jag vill. Helst så skall dom försvinna innan sommaren.


Fick avboka min datortomografi imorgon för jag är förkyld igen!
Så himla typiskt, men jag fick en ny tid på måndag den 15 feb.


På fredag skal vi ha barnvakt till min lilla plutta:-) Emblas mormor skall passa henne så jag och Martin kan gå på handledarkurs. Jag vill börja övningsköra med Martin och då är man ju tvungen att gå sådan kurs. Helt ointressant var den när jag och mamma gick den, men men.

Nej nu skall jag kolla till Embla som står vid tv:-)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar