lördag 28 november 2009

Lördag....

Idag var vi uppe med tuppen nästan, kl 8.
Förstår inte varför Embla sover till kl 9 på vardagar och bara till kl 8 på helgerna:-/
Men vi han med mycket idag tycker jag.
Bar ner saker till förrådet och tog en lite promenad han vi med på förmiddagen.
På eftermiddagen bakade jag lussekatter, packade väskorna som skall med i morgon när jag och Embla åker till Uppsala till min mor.
Skall göra läkarundersökningar både måndag och tisdag på UAS. Och för att Martin skall slippa ta ledigt så sover jag och Embla hos min mor.
Han skjutsar dit oss i morgon efter att vi har shoppat:-)
Sen hämtar han oss på tisdag efter jobbet.
Kommer att sakna min älskling, tur att jag har den andra älsklingen med (Embla) annars så skulle jag inte stå ut:-)
Min lilla bus fia:-)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar