onsdag 11 november 2009

Haft fullt upp

I dag kl 09 begav vi oss, jag och Embla, ut i förrådet. Det var dax för röjning igen:-(
Vet inte hur många gånger vi har röjt ur förrådet sen vi flyttade in för ca 3 år sedan.
Min lillebror kom och hjälpt mig. Det är lite svårt att röja och se till Embla helt själv.
Det tog oss två timmar att röja ut. MEN allt skit åkte dock in igen. På lördag skall vi köra till tippen med allt. Skall bli så skönt att bli av med saker så man kan få plats ordentligt med barnvagnen och allt annat som vi har i lägenheten som vi inte har kunnat tagit ner pga plats bristen.

På eftermiddagen fick vi besök av Camilla och Teo. Så stor han har blivit, dom växer så det knakar:-)

På kvällen fick jag ett ryck och bakade choklad muffins som jag skall bjuda på den 22:a när vi har namnkalas för Embla.
Tycker inte om att baka men något måste man ju bjuda på;-)

//Jenny

1 kommentar: