fredag 26 april 2013

Ingenting

Dagarna kryper fram=/ Har hunnit packa några flyttkartonger till men än är det många kvar. Hoppas kartongerna räcker! Fick ta mig till Gimo och köpa 20 st eftersom det inte fanns någon på Martins jobb att "låna".
Under några dagar har jag känt mig knasig i magen, inget ovanligt men ändå inge kul=/
Hungrig jämt är jag också=( Tur att det inte syns på vågen än!
Denna vecka fyllde lill sessan år och jag har varit till bm. NEJ jag är inte gravid vill göra allt för att inte bli det ;) Så nu byter jag från mini piller till p-spruta. Får se hur det fungerar och om jag slipper den jäkla tant röd:(

Vincent var på 1 års kontroll och fick sprutor, en i vardera ben=/ Gör så ont i mamma hjärtat när dom sticker han och han börjar skrika och tårarna sprutar.
Passade på att be doktorn kolla Emblas öron då jag tyckt att hon hört dåligt. Och mycket riktigt! Hon hade vaxproppar i båda öron!! I ena hade hon en liten öppning och i de andre var det helt stängt. Så nu skall vi försöka spola bort dom så ongen hör vad man säger ;) Kanske trotsen försvinner med *haha*

Idag var vi och fredags fikade med Martin. Skönt att bryta vardagen lite ;)

Nu är det helg och får nog ta och fortsätta packa lite till så man blir klar någon gång!


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar