torsdag 25 oktober 2012

I dag kom den, det jag fruktat så länge för.....

SNÖN!!!!!!!!!!!!!!!!
Uch var inte alls beredd på att det skulle vara vitt ute när jag kikade ut genom fönstret nu på kvällen.
Tur att jag redan pratat med far min och åker dit i morgon och byter däck så Martin kan skjutsa upp Embla och kusiner till Linghed på söndag.
Och tur var det också att vi var ner i dag på byn och köpte vinterskor åt Embla eftersom det skall snöa uppe hos farmor och dom skall vara ute en massa. Tror Embla får mina fötter, tyvär=/ Fick köpa skor i stl 27 åt henne, hade gott med 26 men jag vill att hon har dom hela vintern=S

I dag har jag dragit ner ytterligare på amningen för Vincent och gett honom mellis=)
Känns bra att det går så himla bra! Han äter med god aptit och vill knappt ha något av mig alls=)
Räknar med att jag har slutat amma helt inom två veckor. Blandade känslor har jag, men jag känner eftersom det går så himla bra så är han mogen och jag blir det jag med;)
Snart kan jag ta tag i min kropp och må bra själv!

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar