torsdag 30 augusti 2012

Neka till natt snacks

Oj, denna vecka har gått fort och inte har jag hunnit med något ;)
Jo, tvättat. Det har jag hunnit med.
Var till bvc i förrgår och vägde och mätte lillen, eller skall jag kalla honom "biffen"( inte mitt påhitt, det är Martins=))
Vincent väger hela 7280 gram och är 64 cm lång! Han har ökat med ca 800gram på en månad och vuxit hela 4,5cm.
Men nu är det slut med varannan timmes ätande! Efter råd från BVC så får han ingen mat natte tid. Han får sista målet vid 23 tiden och sen får han inte förens vid 07. Och dagtid så får han mat var tredje timma. Har nu kört detta i två nätter och snart två dagar och det fungerar. Han får nappen på nätterna när han vaknar i natt vaknade han till bara 1 gång mot 3 natten innan. Så han är inte hungrig, han vill bara snutta.
Och dagtid så tar han ingen skada heller. Jag har nog skämt bort honom lite och gett han mat så fort han har gnällt lite. Men nu är det slut med det!
- Mamma skall äntligen få sova lite mer nu på nätterna!

Skall vara en "bitch" natte tid enligt BVC, Hon sa så;)

Det går super än så länge, och Ooo JA, jag gillar mina fylliga boobs;) Kan dom inte alltid vara så här fylliga för?? Eller jo det kommer dom att vara sen;)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar