tisdag 21 augusti 2012

Ändrade mig

Det fick bli en sådan här åkpåse i stället. Hittade en begagnad till jättebra pris, så nu blir Martin också glad eftersom denna kostade hälften av vad dom andra kostade;) + att den matchar vagnen bättre*hehe*
Känns lite konstigt att leta/köpa vinter saker nu, men annar så kanske man inte hittar det man söker och köper något annat som blir mycket dyrare.
Som småbarnsförälder så har jag lärt mig att köpa begagnat och göra fynd. Att köpa nya dyra kläder till barnen som bara kan ha dom några månader känns inte bra. Nu kan man börja köpa nya dyrare kläder till Embla för hon växer inte så fort längre. Men Vincent, han får vänta ett tag till;)
Tradera is the shit*hihi*


Nu blir det en tripp till barnmorskan, NEJ jag är inte gravid igen! Jag skall dit för att se till att jag inte blir det, igen;) Våra 2 underbara barn räcker:)
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar