torsdag 24 maj 2012

Sele och sol

Igår fick jag hem min nya bärsele till Vincent.
Det är en Ergobaby orginal.
Denna kan man använda tillsammans med ett inlägg redan från födseln och upp till ca 18kg.
Man kan ha barnet på magen, ryggen och höften.
Hade en babybjörn till Embla, men fast hon var liten och lätt så fick jag ont i axlarna efter bara några minuter:/
Denna har jag testat på Embla nu och hon väger ca 12 kg och jag känner inget i mina axlar=)
Den fick bäst i test för något år sedan.
Denna tror jag verkligen på!

Nog om selen;)
Igår följde jag med Fanny till ÖF i Gimo och oj vilken skillnad det är mot Östhammars:/ Har inte varit i Östhammar allt för många gånger. Kan nog räkna dom på en hand;/
Massa folk var det där. Och olika rum för olika saker mm.
Dit hänger jag nog på fler gånger:)
Sommaren verkar ha kommit nu. Strax över 20 grader var det igår och ännu varmare idag.
Igår insåg jag att jag är tok vit så det blev en tur till solariet igår kväll.
Idag har vi varit ute hela dagen i stort sett. Fick besök av min mor och hennes familj. Hoppas på samma härliga väder hela helgen nu:)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar