söndag 27 maj 2012

Full rulle

Helgen har varit fullspäckad.
I lördags var det bakluckan som vanligt, men fyndade inte någe alls, som vanligt=/ Har så svårt att hitta något och gå fram och rota. Känns som om säljarna glor på en och jag känner att man MÅSTE köpa någe innan man går därifrån:/ Men det är kul att kolla lite när man passerar borden ;)
Vi åkte hem till far min på eftermiddagen för att gratta honom och äta smörgåstårta och tårta och även passa på att byta bromsskivorna och beläggen. Efter att ha använt skärställ, vinkelslip och slägga på bromsskivan på högersidan fick vi bort den. Den satt som berget=/ Men nu så har vi åtgärdat det besiktningen slog ner på, förutom en blinkerslampa som skall bytas inom kort. Sen är det bara att ställa sig vid besiktningen och vänta på att få göra ombesiktningen* suck*

Idag har det varit underbart väder igen. Embla har badat i basängen och vi andra har suttit ute och njutit av solen=) Fick ett snabb besök av Fanny och Sami med barn på eftermiddagen. Sen var det dags att åka till Camilla och Philip och grilla och ha det trevligt. Alltid lika trevligt att hälsa på dom=) Embla gillar verkligen att leka med Theo* hihi* Dom badade och lekte.
Nu sover barnen och jag skall nog gå och göra likaså.

Måste ju tala om vad min älskade sambo gjorde för mig på morsdag. 
Embla kom in i morse med ett paket och sa:
- Grattis på födelsedagen mamma.
Haha hon tar för givet att man fyller år när man får paket;)
Öppnade paketet och fick denna jätte fina mugg.
Sen fick jag även en "färsk" frukost som min älskade sambo var i väg och köpte medans jag sov:) Är så lycklig och tacksam över min underbara familj, jag älskar er mest över allt annat.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar