lördag 31 juli 2010

God mat och trevligt sällskap

I går kom min mormor och hennes man på middag. Vi grillade kött och åt en annat massa gott.
Blev en och annan alkoholhaltig dryck med;-)
Det blev en riktigt trevlig kväll som jag hoppas inte tar allt för länge innan en likadan inträffar igen.
I dag vaknade Embla kl 6! Fy vad trött jag var. Jag är inte gjord att gå upp den tiden.
Men dagen har flytit på ändå. Vi har varit på bakluckan, Emblas farmor och karl kom över på fika efter att dom varit i tyskland och köpt lite mumma åt oss;-)
Sen har vi även hunnit med en fika och middag hemma hos Emblas gammelfarmor och karl.
Så trevligt så.
Men nu börjar jag att känna mig lite seg och är nog redo att krypa ner och vila ögonen ett tag. Hoppas dotra sover längre imorgon.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar