måndag 7 juni 2010

Helgen

I helgen hade vi fullt upp.
I lördags åkte vi en sväng till bakluckan och kikade. Köpte inget men det var skönt att få komma ut en sväng.
På eftermiddagen kom min mor, lillasyster och lillebror och vi grillade och fikade. Passade även på att testa lite drinkar, jag och Martin. Så trevligt så:-)
När dom hade åkt så kom Margareta och Eje över på fika, dom lånade ut video kameran på nytt till oss:-) Måste försöka skaffa oss en egen så vi kan filma Embla. Man får lite "dåligt" samvete när man lånar någon annans saker under en lååång tid:-/

På söndagen solade jag lite solarium, måste bygga upp solbrännan lite innan jag vågar visa mina ben bland folk;-)
Åkte till "rondellen" och köpte lite blommor som vi kan ha utanför balkongen. Började bli dags för det:-) det blev en jordgubbsplanta också, så Embla kan mumsa färska jodgubbar.
Min mormor och Kenth kom över en snabbis. Alltid lika trevligt med besök:-)


I dag har vi varit ute och lekt i sandlådan en stund. Embla har ingen ro att vara ute längre stunder. Eller så är jag så himla tråkig att leka med så att hon hellre vill in och leka själv?????


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar