fredag 18 juni 2010

Ensamkväll

Har haft kvällen för mig själv, nästan.
Martin är hos sin bror på killkväll.
Jag och Embla har myst och hon har fått bada. Hon ÄLSKAR att bada, trivs som fisken i vatten:-)

Embla har sovit nu i en timma lite drygt och jag har passat på att surfa lite på datorn och kollat ut vilken eltandborste jag skall köpa: Oral B Triumph 5000. Har hittat den för 1300:-. Men tvekar nu om jag verkligen skall köpa den eller om jag skall köpa en som kostar ett par hundra mindre.
Så fort jag får en idé så kan jag inte skaka mig av den. Vilket har resulterat i massa onödiga köp, men just när jag gör dom så är dom jätte bra:-S
Får ta och fundera tills i morgon, men jag känner mig rätt väl så jag kommer att lägga den beställningen i morgon;-)

Imorgon är det marknad här i lilla Östhammar. Och som en tradition går man ner och går ett varv. Skall försöka hinna iväg på bakluckan också, men vi får se när vi kommer ner till marknaden.
Vill ha en väska, samma sak som varje år:-P Älskar väskor, skor och klockor. Kan köpa ihjäl mig på dessa saker.


Skall ta mig en dusch nu så jag slipper det i morgonbitti.


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar