onsdag 31 mars 2010

Ett år äldre

Uch. I dag fyller man år igen. Inget man ser fram emot längre:-(
Tror jag börjar få trettioårskris redan fast det är 4 år kvar.
Jag känner mig fortfarande som 20 och inte alls som 26.
På eftermiddagen kommer min och Martins släckt över på fika.
Alltid lika kul att träffa alla:-)


Igår upptäckte jag tand nr 8 på Embla. Dom kommer i en rasande fart nu. Man hinner knappt med.


I söndags var vi in till Uppsala och shoppade lite.
Det blev en ny bärbardator, nytt vitrinskåp och kläder till alla i familjen.
En lång och jobbig dag, blev ju inte bättre att jag upptäcker att vi bara köpte en dörr till vitrinskåpet(den skall ha två). Men Martin fick snällt ta bilen till jobbet i måndags och svänga förbi IKEA igen och köpa dörren.
Så nu står det i vardagsrummet fyllt med sprit och tillbehör;-)


//Jenny

1 kommentar: