tisdag 19 januari 2010

besök

I dag har min mor varit och hälsat på. Även min lillebror kom över.
Sen var det jag som lagade middag i dag. Det ni!
Det blev kokt potatis, kokt fisk och äggsås:-) Blev jätte gott. Så stolt över mig själv:-) Brukar vara sambon som står för matlagningen men i dag fick han åka och handla i stället.
I morgon skall jag iväg på mammagympa kl 13. Måste ju hålla nyårs löftet;-)
Skulle vilja träna på gymmet också men det är lite svårt när man inte har någon barnvakt. Visst jag kan ta med Embla men man vet ju aldrig om hon kommer att sitta snällt i vagnen eller ej.
Så jag får träna hemma. Försöker att antingen cykla eller göra övningar med gymbollen. Har funkat bra den senaste veckan. Men jag brukar ledsna rätt fort om det inte syns någon på vågen:-P

Nej nu skall jag ta hand om Embla som vägrar sova trotts att det var 1 h och 20min sen det var läggdags.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar