tisdag 20 mars 2012

Bm besök och tillbaka på skatten

För en månad sedan låg liten på tvären i magen, förra veckan var liten ruckbar och idag fixerad och han hade sjunkit ner=)
Så snart kanske det är dags;)
Mitt sf mått var 34 cm och hans lilla hjärta slog med 140 slag/min.

Fick en massa papper om efter förlossningen och info och skriva ett litet förlossningsbrev.
Bm tycket att jag skulle se till att stanna minst 12h efter förlossningen så dom kunde mäta litens bilirubin( gulsot ) med aparat inne på bb istället för att lämna blod här i Östhammar.
Jag som vill åka hem så fort det bara går, men det kanske är skönt att ligga och ta igen sig lite innan man åker hem.
Vi får se;)

Var in på skattemyndigheten i morse och kikade hur det låg till för mig i år=/
Och oboy! vilken glad överraskning jag fick=)
Har aldrig fått tillbaka så här mycket, jag har alltid varit glad över att jag fått tillbaka varje år om det ens handlar om några kronor.
Men plötsligt så händer det;)

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar