lördag 20 juli 2013

Märks att man har hus ;)

Hinner aldrig skriva här!
Allt är som vanligt i stort sett. Barnen är trotsiga och testar gränser, Lexie har börjat lugna ner sig ;)
Så skönt det skall bli med att Martin går på semester i 2 veckor på måndag. Sen jour och vanligt arbete 1 vecka och sen semester igen!!!!
Underbart! Hoppas på super duper väder med mycket sol och en regnskur.
Det vi skall hinna med på semestern är: Furuvik, Leos( bara vi tjejer i familjen, Lexie får dock vara hemma), eckerö linjen, och sen kanske kanske skansen och aquaria. Men tyvär så brukar semestern ta slut på ett naffs så man hinner aldrig det man vill hinna :/ Men några av sakerna skall göras!!

Idag har jag gått med trimmern längs vägkanten och trimmat. Så fint så. Har en liten bit kvar som jag tar i morgon eftersom jag inte ville störa grannen utifall dom satt ute med gäster mm.
Är rätt så stolt över mig själv *haha*

Imorgon kommer kära svärmor och parkar husvagnen på "gården"  ( undra ja om man kan kalla det gård eller kanske bara för by ;) . Skall bli så roligt att träffa henne igen och vovvarna. Embla längtar sååååå efter sin farmor, Vincent med skulle jag tro* hihi*

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar