fredag 17 maj 2013

Valpen och skit gps!

I tisdags fick jag och barnen äntligen träffa VÅRAN valp. Vi fick välja mellan två tikar och OJ var det var svårt eftersom båda var så himla goa och söta <3 p="">Men vi valde den mörkare valpen då den till talade oss alla lite mera.

Våran lilla tik ♥ ♥ 


Nu behöver vi hjälp med namn! Har idé torka som heter duga :/

För första gången åkte jag upp till dalarna själv utan sambon och det gick hur bra som helst upp då jag åkte efter svärmor som också skulle hem;)
Men när vi skulle åka hem jag och barnen på onsdagen så gick ALLT fel! För det första så har jag NOLL lokalsinne, för det andra så har jag inte nerver av stål!
Så det resulterade i att jag följde blint min GPS som var inställd på att hitta dragon gate. Men den jäkla maskinen skall man inte lita på! Den fick mig att svänga av in mot en liten stad som jag inte vet namnet på, och därifrån fick jag krångla mig tillbaka till E4, E 16 eller vad fan vägen heter! Väl ute där igen så märker jag att gpsen har visat mig mot riktning till dalarna igen! Fick svänga av på första bästa avtagsväg som var till en mack i någon liten stad. Där började jag få lite smått panik över hur fan jag skulle ta mig hem!!!!
Men knappade in på gpsen igen och tog mig ut på motorvägen igen och hittade en skyllt där det stod Östhammar 76, furuvik mmmm. DÄR svängde jag av. Orkade inte sitta och bita på naglarna och undra om gpsen skulle visa rätt avfart nästa gång den talade eller ej eller visa mig vägen till stockholm( för dit ville jag INTE)!
MEN jag hittade hem, 1 h senare än beräknat men jag hittade hem ;)
Haha jag skall inte köra bil utanför kommungränsen! ;)

//Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar