onsdag 6 mars 2013

Testa, Service, promenix och PARTY!

Jahapp. Vi har nu insett att vi måste hitta på något för att få Embla mer " tillmötesgående".
Vi har nu infört ett belöningssystem. Klistermärken och liten sak när hon har fått tillräckligt många =)
Hon verkade vara positiv till det när vi förklarade för henne. Än så länge har hon en guldstjärna ;)
Jag hoppas detta motiverar henne och mig att vara "snälla" ;)

Imorgon är det dags för bilen att få en service= 2298:- fattigare=/ Men det är sååå skönt att få den igenom tittad så man kan åka ett tag till ;) Dock hade jag velat tvätta den innan men eftersom jag fick en tid redan i morgon fm så hinns det inte med=/ Dock blir det en omgång efter servicen. Jag har tagit på mig det. Skall bli lite skönt att komma hemifrån en stund ;)


Idag passade jag och Vincent på att ta en promenad i det underbara vädret. Solen lyste, fåglarna kvittrade och oj vad jag njöt :) Hoppas verkligen att det håller i sig.

På lördag blir det TJEJKVÄLL! Jippi! Som jag har längtat ;) En kompis kommer hit från tyskland och hälsar på så då måste man dra ihop en del av "gänget" och äta gått, snacka skit och parta;)
Blir nog lugnt för min del, har ju två små att underhålla dagen efter ;)


//Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar