söndag 18 december 2011

Shoppat

Idag tog vi en sväng till Thuns. Var tvungen att hitta en ny vinterjacka och något att ha på mig på jul och nyår.
Inte det lättaste att hitta vanliga kläder som man kan ha som gravid, men efter mycket om och men så hittade jag=)
Så nu är man trött, nöjd och lite fattigare;)

Embla och jag hade lite egentid i fredags kväll. Älskling var på kryssning, julbord med jobbet mellan fredag och lördag. Mysigt men vi saknade våran älskling/pappa.
På lördagen kom min mor, syster, bror och mormor över och åt lite lunch. Så trevligt att träffas, händer dock allt för sällan=/

Nej nu skall jag hoppa i sängen och försöka sova lite. Är så trött jämt, tror mitt järn värde är lite dålig. Skall slå en pling till bm i morgon tror jag.

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar